4 תשובות
את לא אמורה לסמן חופשה את צריכה לעשות אחרי תורנות / משמרת או מה שאומרים לכם
שואל השאלה:
אמרו לי לסמן חופשה שנתית
אם אמרו לך אז לא אמורים להוריד לך אנחנו מסמנים אחרי תורנות/משמרת פשוט
מסמנים חופשה שנתית מחר, המערכת יודעת לא להוריד יום חופש
כמו שהיום המערכת ידעה להוריד רק חצי יום חופש
אנונימי