4 תשובות
את לא אמורה לסמן חופשה את צריכה לעשות אחרי תורנות / משמרת או מה שאומרים לכם
שואל השאלה:
אמרו לי לסמן חופשה שנתית
אמרו לי לסמן חופשה שנתית
אם אמרו לך אז לא אמורים להוריד לך אנחנו מסמנים אחרי תורנות/משמרת פשוט
מסמנים חופשה שנתית מחר, המערכת יודעת לא להוריד יום חופש
כמו שהיום המערכת ידעה להוריד רק חצי יום חופש
כמו שהיום המערכת ידעה להוריד רק חצי יום חופש
אנונימי