7 תשובות
זה לא מוזר
שואל השאלה:
אבל היא כנראה עדיין ישנה עכשיו, היא תתעורר עוד כמה שעות אולי והיא תדע בוודאות שאני הייתי ער
אנונימי
שואל השאלה:
שלחתי
תודה על העזרה חברים
אנונימי
זה בסדר
בסך הכל אתה רוצה ךדבר איתה היא תעריך את זה
זה בסדר
תחכה שתראה/תענה ואז תרשום
לא, נורמלי לגמרי