6 תשובות
כן
לא
מתה על שמות משפחה כאלה
תזרמי עם זה
תזרמי עם זה
הכל טוב סיס אני כמעט באותה סירה מבחינת שניה המובנים
איזה מצחיק זה אם אתה טבעוני חחח
למה יש לי הרגשה שזה ספאם, אולי התכוונת ברגר
באותו הנושא: