4 תשובות
גם אני צריכהה
לא יודעת אבל תנסי אור מנחם או קו לחיים
שואל השאלה:
אני פשוט לא הבנתי את העניין שצריך עמותה בשביל לעשות שירות בנתיים אני בודקת באינטרנט והאתר של עמותת אופק הוא היחיד שאני באמת מסתדרת ומבינה אותו אבל אני לא יודעת מה הם מביאים כמו דמי כיס ומה אני נותנת
אני פשוט לא הבנתי את העניין שצריך עמותה בשביל לעשות שירות בנתיים אני בודקת באינטרנט והאתר של עמותת אופק הוא היחיד שאני באמת מסתדרת ומבינה אותו אבל אני לא יודעת מה הם מביאים כמו דמי כיס ומה אני נותנת
עמינדב
אחותי שם וממש נהנת וטוב לה
לא מכיר מעבר
אחותי שם וממש נהנת וטוב לה
לא מכיר מעבר
באותו הנושא: