7 תשובות
שואל השאלה:
^אבל בטח משומש לא?
^אבל בטח משומש לא?
ראיתי גם חדשים במחיר כזה, אני אישית הייתי קונה בעד מאה ש"ח בתור אספן dvd רק כי זה אומר שרב הסיכויים הדיסק עצמו עובד
אני רואה הרבה אנשים מוכרים בפייסבוק ב5-25 שח לאחד
100 שקל
אנונימית
לדעתי ב100-150
שואל השאלה:
אני מוכרת ב100 כי זה חדש עוד עם ניילון עליו, אתה יודע איפה אני יכולה לפרסם?
אני מוכרת ב100 כי זה חדש עוד עם ניילון עליו, אתה יודע איפה אני יכולה לפרסם?
^ אם יש לך פייסבוק אז בקבוצות ישראליות, יש קבוצות ספציפית למכירה של דברים נוסטלגיים (לדוגמא קבוצה שנקראת אספני חלומות ילדות וקבוצה שנקראת צעצועיים נוסטלגיים *אימוג'י לב*, אין לי שום קשר למנהלי הקבוצה אני פשוט נמצא שם) או קבוצות לאספנים של דיוידי (לא יכול להמליץ לך את פייסבוק מרקטפלייס או אתרים כמו יד שניה פשוט כי הם 18+)
באותו הנושא: