8 תשובות
בטח שהיא תקרה והיא עוד תקבל את מה שמגיע לה אבל לדעתי בישבילי שהקארמה תקרה את צריכה לשחרר מהמקרה הזה ולשחרר את הכעס זה קשה אני יודעת אבל רק ככה הקארמה תעבוד.
שואל השאלה:
אני כבר לא שם גם מבחינה שהוא לא מעניין אותי
פשוט אני שומעת פה ושם שהיא מרעילה אותו של החיים עליי וגם מה שהוא אומר עליי זה מטורף
אנונימית
איזה חברה רעה היא וביצית
זה ממש לא יפה הקטע שהיא עשתה לך וכן אני מאמינה שזה יחזור לה כפול
לכי תדעי אולי הקשר הזה לא יחזיק מעמד
וכן הקראמה תמיד תבוא אני מאמינה בזה.
אנונימית
חיים שלי זה בסוף יחזור אלייה כפול
זה שאת לא עשית כלום זה טוב
היא יכולה להגיד מה שבאלה וכמה שבאלה ולהרעיל את כולם עליך יום אחד תחכי עוד כמה שנים היא תהיה לבד
והקראמה תבוא אליה בסוף.
אנונימית
שואל השאלה:
היא כבר לבד חוץ ממנו אין לה אף אחד
אבל מבאס שהבנתי באיזה רמה היא הרעילה אותו עליי ועל כלום
אנונימית
רואה היא מסכנה ואת צריכה להגיד תודה שאת לא במקום שלה אני חושבת
שהוא איתה מרחמים כזה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר שהיא הורידה לי עוקב מהעמוד שלו
וגם פתח עליי בקטע של לא היה כלום ושלא הייתי כלום בשבילו אבל באמת שאני לא הזיתי אוף
היא הוציאה אותי מטורפת
אנונימית
וואי איזה רעה היא
אנונימית