התחברות הרשמה

שאלה בנושא גיוס

אני עתידה להתגייס במרץ 25 ובמשך כל יום במשך המון זמן אני שולחת למיטב מכתב שבו אני מבקשת להשתבץ לתפקיד מש"קית ת"ש
בהתחלה היו כותבים לי שהנתונים שלי לא מתאימים מאחר וחסר לי ציון אחד של יום המאה ואז כל התקופה האחרונה שלחו לי שזה תפקיד קביעה שלא דורש מיון והבנתי שזה סימן טוב.
היום ראיתי שבכל פעם שהם מגיבים לי על הפניות האחרונות זה או ההודעה שהיו שולחים פעם שהנתונים לא מתאימים או את ההודעה של תפקיד קביעה ולא דורש מיון ולחכות.
האם אפשרי שאקבל את התפקיד בע"ה?
15 באוקטובר 2024, 14:07
גיוסחייליםמשקיתתשמיוניםזימונים    
3 תשובות
חח כן עוד מעט נולדים
E
E= MC2
נינה שלי זאתי, הם עוד לא קיימים
אנונימי
תמיד אפשרי תנסי להתקשר אליהם
ואת הנכדה שלי
E
E= MC2
באותו הנושא:
שאלה בנושא גיוס
ראיתי שמתפרסמות כאן הרבה שאלות בנושא גיוס לצה"ל והחלטתי לבדוק תשובה מוסמכת לכל שאלה בנושא גיוס לצה"ל - ראה בהמשך
אני רק שאלה, בנושא גיוס ומיונים, פליז אם למישהו יש תשובה?
שאלה לחרדים ולחרדיות בנושא גיוס
שאלה בנושא גיוס
שאלה בנושא גיוס
שאלה בנושא פטור נפשי מהצבא לפני גיוס
תנו כותרת ל טיעון בנושא גיוס נשים ליחידות קרביות/צהל
"זימון חדש בנושא גיוס" זה יום הגיוס שלך?
אני צריכה לכתוב שאלה לדיון בנושא גיוס נשים ליחידות קרביות יש למישהו רעיון?
נושאים לפרזנטציה כמו גיוס חרידים וכאלה?