6 תשובות
כנראה שתעבור קורס אחרי הטירונות
שואל השאלה:
אז עד אז אין לי מה לדאוג לגבי התפקיד?
אין לי מושג אחי לא רוצה להגיד סתם אני משער שאם לא היה לך מיונים וקיבלת את התפקיד הזה אז יהיה קורס
שואל השאלה:
^לא שאלתי איזה יחידה, שכחתי חחח.
והם סגורים כל השבוע.
וכן זה מוזר, כי עשיתי הרבה מיונים לתפקידים שונים ולא לזה ספציפית אז לא יודע. ראיתי שהתפקיד פשוט יותר חשוב אם היחידה חשובה אז אני משאר שזה לא יהיה משהו מיוחד. אבל אני עדיין לא יודע מזה בדיוק
ואמרו לך יחידה או משהו?
אנונימית
מה זה משק אמלח רגיל? זה תפקיד שעוברים אליו מיונים. מוזר שאתה משובץ ללא מיון
אנונימית