13 תשובות
לא . זה רק סלנג
לנתק,לדעתי. תלוי בשיחה אולי זה היה בצחוק,אבל יש גבול
מה ממש לע זה סלנג של בנים זה לא אומר כלום
יש מצב שהוא סתם צוחק איתך זה תלוי מה הייתה השיחה שלכם
שואל השאלה:
היתה שיחה רצינית
אנונימית
אז עזבי זה לא שווה את זה סתם מפגר
^^לנתק
אני חושבת שאם הייתה לכם שיחה רצינית זה לא במקום לכתוב לך דבר כזה, בטח שלא כשאתם בקטע, מוזמנת לכתוב לו שזה לא לגיטימי איך שהוא מתנסח ולגמרי לחפש מישהו אחר
חד משמעית לדעתי, זה לא משהו שאומרים בקטע נחמד
אוקיי תיקון כי ראיתי מה רשמת*
תתרחקי ממנו
שהוא עצבני
אבל את עיצבנת אותו אין כול כך סיבה לנתק קשר כל כך מהר תני לו ניסיון
שהוא בן אדם שממש ממש לא מכבד אותך ומי שלא מכבד וגבר שלא מכבד אותך פשוט תיתרחקי ממנו