5 תשובות
עדיף שתשקיעי על בייביליס איכותי
אבלל אני ממליצה לך לקנות את הרול הארוך הזה משיין כדי לא להרוס את השיער שלך עם חום
אבלל אני ממליצה לך לקנות את הרול הארוך הזה משיין כדי לא להרוס את השיער שלך עם חום
למה שיתפוצץ זה כמו שתקני טלפון יותר זול עדיף ב50 ולחסוך בכסף
שואל השאלה:
יש לי את הרול של אנה זק ולפני שעשיתי החקלה הןא ממש היה טוב אבל עכשיו השיער לא תופס כי הוא מוחלק אז שקלתי לקנות מסלסל
יש לי את הרול של אנה זק ולפני שעשיתי החקלה הןא ממש היה טוב אבל עכשיו השיער לא תופס כי הוא מוחלק אז שקלתי לקנות מסלסל
אנונימית
גם אני עם החלקה והוא תופס לי
תחפשי כל מיני טכניקות בטיקטוק/אינסט/יוטיוב
תחפשי כל מיני טכניקות בטיקטוק/אינסט/יוטיוב
קניתי שנה שעברה הוא אחד הטובים לא מתפוצץ ולא כלום
ושווה ברמות את המחיר
ושווה ברמות את המחיר
באותו הנושא: