4 תשובות
גם אצלי זה ככה פתאום שאתה מקבל מינימום לשעה אתה מתחיל להבין את יוקר המחייה
מי שלא מעריך פרוטה לא שווה פרוטה.
את יותר מעריכה כי עבדת עבור הכסף שלך ולא פשוט קיבלת אותו
את יותר מעריכה כי עבדת עבור הכסף שלך ולא פשוט קיבלת אותו
אצלי הפוך
כשאני מרוויחה את הכסף שלי אני מרגישה חופשי לבזבז אותו
כשאני מרוויחה את הכסף שלי אני מרגישה חופשי לבזבז אותו
את לא משובשת להפך את מתחילה להבין את הערך של כסף כי את צריכה לעבוד כדי להשיג אותו
באותו הנושא: