5 תשובות
אני די בטוחה שהוא לא האכלת יד בגלל שהוא מפחד מאנשים וזה אז כנראה שהוא יפחד
יש לי תוכי כזה לא האכלת יד והוא כן מפחד
מה אכפת לך מה הוא מגדל^^^
מי אתה שתשפוט אותו
שואל השאלה:
אנונימי אתה בטח מרגיש מה זה מגניב עכשיו
כן זה כל הרעיון