13 תשובות
כל עוד ההזמנה דרכך ואת על מדים, את יכולה להזמין כמה שתרצי
אני ואחותי הזמנו ארוחה של 200 שקל אחרי הנחה ולא אמרו לי כלום
אני ואחותי הזמנו ארוחה של 200 שקל אחרי הנחה ולא אמרו לי כלום
אין מגבלה.. אני תמיד משתמשת בהנחה כשאני עם חברים או משפחה. זה הכל ביחד וכל עוד לאחד מהאנשים יש חוגר פעיל והוא על מדים אז מקבלים את ההנחה
ההנחה זה על כל החשבון ולא על ארוחה מסוימת
ההנחה זה על כל החשבון ולא על ארוחה מסוימת
ההנחה לא תחול על החברים
שואל השאלה:
אז יש או איןן
אז יש או איןן
אנונימית
אין^..
שואל השאלה:
סבבה אז גם אם אני מזמינה נגיד ב250 שקל עדיין יותר לי חצי מחיר?
סבבה אז גם אם אני מזמינה נגיד ב250 שקל עדיין יותר לי חצי מחיר?
אנונימית
עד כמה שידוע לי אין
אני מניחה שאם עכשיו תזמיני ארוחה ל10 אנשים כן יהיו בעיות
אבל סתם 3 ארוחות רגילות לך ולשני חברים לא יגידו לך כלום
אני מניחה שאם עכשיו תזמיני ארוחה ל10 אנשים כן יהיו בעיות
אבל סתם 3 ארוחות רגילות לך ולשני חברים לא יגידו לך כלום
שואל השאלה:
תודה רבה תזכו למצוות
תודה רבה תזכו למצוות
אנונימית
תקשיבי רק לי,
קודם כל עוד יש מישהו על מדים את יכולה לעשות הזמנה אחת שתכלול גם חברים שלך ואנשים שלא על מדים
ודבר שני ברגע שאת עוברת את הסכום 150 במחיר המקורי (75 לאחר הנחה) ההנחה כבר לא תתפוס וכל פריט שתוסיפי זה מחיר מלא
קודם כל עוד יש מישהו על מדים את יכולה לעשות הזמנה אחת שתכלול גם חברים שלך ואנשים שלא על מדים
ודבר שני ברגע שאת עוברת את הסכום 150 במחיר המקורי (75 לאחר הנחה) ההנחה כבר לא תתפוס וכל פריט שתוסיפי זה מחיר מלא
שואל השאלה:
מה המגבלה?
מה המגבלה?
אנונימית
לפי מה שאני ראיתי יש מגבלה
אבל אולי הם לא אוכפים את המגבלה
אבל אולי הם לא אוכפים את המגבלה
את יכולה
באותו הנושא: