8 תשובות
אם זה היה באמת התמונה שלי בחיים לא הייתי מתביישת לשים אותה חחח
לא נראלי שיש מה להיות מובך זה פשוט לא הפלטפורמה שהייתי שם תמונה שלי כתמונת פרופיל
אני לא שמה וגם לא ישים
אם הייתי הקיפוד הזה הייתי שמה תתמונה הזאת על הקירות
הלוואי שהייתי כזה חתיך כמו שרק
שואל השאלה:
לא כי כאילו יש אנשים כאן ששמים ממש תמונה שלהם ועונים לאנשים ומצד אחד זה אחלה דרך להכיר מישהו/מישהי שהתחברתם לדיבור שלהם והם יכולים לראות איך אתם נראים אבל מצד שני כולם יכולים כולל אנשים מהבית ספר וכו
אנונימית
מביך אחושילינג