7 תשובות
כרגע עדיין אי אפשר
נוקשים על הראש 5 פעמים ורוקדים את ריקוד הגשם, זה טקס מסורתי של אבות אבותינו
^^אפשר
את צריכה את הios 18.1 ואז יהיה לך בצד שאת בשיחה מהרגיל סימן של להקליט וזה נשמר בפתקים:)
את צריכה את הios 18.1 ואז יהיה לך בצד שאת בשיחה מהרגיל סימן של להקליט וזה נשמר בפתקים:)
רק שלי עובד באמת כל השאר סתם מחרטטים, הטקס המסורתי והטוב תמיג עובד
שואל השאלה:
איך עושים את זה ומה זה ios 18.1
איך עושים את זה ומה זה ios 18.1
כתבתי למעלה איך עושים את הטקס
^^ זה העדכון החדש של האייפון
באותו הנושא: