2 תשובות
שואל השאלה:
התקשרתיי אבל הם לא זמינים, כנראה בגלל החגים
תודה בכל זאת
התקשרתיי אבל הם לא זמינים, כנראה בגלל החגים
תודה בכל זאת
חחח, איזה באסה, תקשיב, תתקשר ותבקש זימון רק ככה עובדים איתם
באותו הנושא: