2 תשובות
שואל השאלה:
התקשרתיי אבל הם לא זמינים, כנראה בגלל החגים
תודה בכל זאת
חחח, איזה באסה, תקשיב, תתקשר ותבקש זימון רק ככה עובדים איתם