7 תשובות
קצת למה שתעשי את זה
לא ואגב עשיתי את זה אתמול גם והיו כאלה שלא הורידו לי שאמרתי לעצמי אני רוצה לנתק איתם קשר
שואל השאלה:
כאילו לא לכולם אבל לחלק גדול.... זה משהו שהוא לא בסדר?
כאילו לא לכולם אבל לחלק גדול.... זה משהו שהוא לא בסדר?
אנונימית
זה לא שלא בסדר אם הם עדיין עוקבים אחרייך אז למה שתורידי להם?
לא, זכותך לגמרי- גם אני מורידה עוקב לאנשים שאני לא בקשר איתם או מכירה
כן כי למה שתורידי
באותו הנושא: