7 תשובות
קצת למה שתעשי את זה
לא ואגב עשיתי את זה אתמול גם והיו כאלה שלא הורידו לי שאמרתי לעצמי אני רוצה לנתק איתם קשר
שואל השאלה:
כאילו לא לכולם אבל לחלק גדול.... זה משהו שהוא לא בסדר?
אנונימית
זה לא שלא בסדר אם הם עדיין עוקבים אחרייך אז למה שתורידי להם?
לא, זכותך לגמרי- גם אני מורידה עוקב לאנשים שאני לא בקשר איתם או מכירה
כן כי למה שתורידי