7 תשובות
כן
אנונימי
אני לא
אתם לא רוצים לדעת איך קראתי את זה פעם ראשונה
(שלא ימחק לא אני לא מוריד)
(שלא ימחק לא אני לא מוריד)
אתה לא מתאר כמה..
יש גברים שלא מכירים אתיופים בגלל הסביבה שבה גדלו אז לא יצאו איתן.
בסופו של דבר, כל אחד והעדפה שלו. אי אפשר לשפוט
יש גברים שלא מכירים אתיופים בגלל הסביבה שבה גדלו אז לא יצאו איתן.
בסופו של דבר, כל אחד והעדפה שלו. אי אפשר לשפוט
אני בחיים לא
אח
אתיופים האנשים הכי טובים שיש
אח
אתיופים האנשים הכי טובים שיש
למה שאני יצא אם אתיופית גם הם מעדיפים לצאת בינם לבין עצמם
יש דבר כזה אני לא יוריד על זה אבל
באותו הנושא: