9 תשובות
אם באמת 80% לא תגיע אז לא
שואל השאלה:
מה קשה לענות
שאלה של כדאי או לא כדאי
מה קשה לענות
שאלה של כדאי או לא כדאי
אנונימית
כנראה שלא
לא
הוא יבין אם תאחרי עד 15 דקות אני מאמין, תקומי, תנסי להגיע לקו, ואם הוא לא יגיע תחזרי הביתה לישון
אנונימי
שואל השאלה:
זה יותר מקו אחד סביר שבאיזשהו שלב לא אספיק להגיע
זה יותר מקו אחד סביר שבאיזשהו שלב לא אספיק להגיע
אנונימית
תסתכלי על ההפרשים בין הזמן ההגעה המשוער לבין הקו שאת אמורה לעלות עליו, אם הוא קרוב מידי, תצאי חצי שעה לפני השעה שאת אמורה לצאת בה תשימי במוביט את ההגדרה הזאת,
אחרת באמת אין פואנטה שתנסי להגיע,
וגם אין לך הרבה זמן לישון אז קחי בחשבון,
אולי עדיף לדחות את זה אם אפשרי כי לפסיכיאטר אני חושב שעדיף כמה שיותר שעות שינה
אחרת באמת אין פואנטה שתנסי להגיע,
וגם אין לך הרבה זמן לישון אז קחי בחשבון,
אולי עדיף לדחות את זה אם אפשרי כי לפסיכיאטר אני חושב שעדיף כמה שיותר שעות שינה
אנונימי
שואל השאלה:
ניסיתי להסביר לקצינה היא לא מקשיבה
באמת שאין לי כוח יותר
סתם מכניסה אותי לדיכאון כל הסיטואציה
ניסיתי להסביר לקצינה היא לא מקשיבה
באמת שאין לי כוח יותר
סתם מכניסה אותי לדיכאון כל הסיטואציה
אנונימית
מצטער לשמוע אבל לדעתי אם אין אפשרות לדחות את זה וזה או להגיע או לא, עדיף להגיע ופשוט אם את חושבת שבגלל החוסר שעות שינה לא תצליחי לבטא את הרצונות ואת התחושות שאת רוצה להעביר לפסיכיאטר עדיף שתרשמי אותם מעכשיו כל עוד יש לך קצת כח וכשתגיעי לעבור על זה שנייה בטלפון ולהיכנס.. לא רואה באמת דרך אחרת להתמודד עם זה חוץ מלא להגיע שלדעתי חבל.
אנונימי
באותו הנושא: