24 תשובות
אין לי אבל בחנויות מזכרות יש המון
לא קונה
קונסת לאנשים ככה האוסף יותר מספק
קונסת לאנשים ככה האוסף יותר מספק
קונה בקיוסקים, מקס סטוק
הכי יקר 15 שקל בערך
הכי יקר 15 שקל בערך
תמיד אספתי כי הביאו לי או שתמיד כלא היה לי אז הייתי קונה אז זה לא בדיוק אוסף זה פשוט שיש לי
קונים בפיצוציות או חנויות שמוכרים בהם לרוב וויפ וסיגריות
או ב gentlemen
קונים בפיצוציות או חנויות שמוכרים בהם לרוב וויפ וסיגריות
או ב gentlemen
אין לי אבל איכותיים יש בגלטמן
שואל השאלה:
^כן ראיתי, רק חבל שהמחירים בשמיים ובחיים לא יסכימו לי לקנות במחיר כזה
^כן ראיתי, רק חבל שהמחירים בשמיים ובחיים לא יסכימו לי לקנות במחיר כזה
אני לא אוספת אני קונסת לחברה שלי
אבא שלי אוסף, הוא מבקש מחברים/משפחה לקנות לו עם הם בחול
בכל מקום בערך יש,מקס טוק יש,את יכולה להזמין,חנויות של כזה הכל בשקל ודברים כאלה בסגנון,חנויות מזכרות,ובכללי יש בכל מיני מקומות,גם תחנות דלק,וגם אני תמיד מוצא מלא
אין לי אבל מהניסיון שלי בצפייה של שנים באמא שלי והחברות שלה פשוט "שועלים" מצית מידיד ואז אחרי שנתיים יש לך ארמון של מצתים
אני מלצרית באולם אירועים ואנשים כל הזמן שוכחים מצתים אז אני גונבת
אנונימית
תחנות דלק ופשוט גונבים לחברים
אנונימית
קיוסקים ויש גם מלא מגניבים באלי אקספרס, הכי יקר שלי בערך עשרים
מרימים
אני חושב שהכי יקרה שלי זו הdupont c23010
וואי פאפא פיג עישון לא יעשה לך טוב. בבקשה אל תעשן
שואל השאלה:
^אני לא מעשנת!!
רק רוצה מצתים!
^אני לא מעשנת!!
רק רוצה מצתים!
אבל היה לך גם שאלה לפני כמה ימים על סיגריות... קיצר לא משנה יפה שאת לא מעשנת :)
מכל מקום שיש בו מצית טוב
דופקים אחד לשני
יש לי אוסף דיי קטן כי אני אוסף רק את הזיפו בגנטלמן וזה יקר
מה זה קונסת?
אנונימית
לא קונה אני קונס
אנונימי
איביי