5 תשובות
שואל השאלה:
טעות שלי הכוונה אם עדיין ישארו בני אדם בעולם ^^
טעות שלי הכוונה אם עדיין ישארו בני אדם בעולם ^^
העולם עצמו, הטבע ובעלי החיים כן.
אנחנו לא, כי זה אומר שלא התפתחנו ולא הסתגלנו לשינויים
אנחנו לא, כי זה אומר שלא התפתחנו ולא הסתגלנו לשינויים
העולם תמיד ימשיך עם בני אדם או בלעדיהם
לא
לא, כי זה אומר שלא הסתגלנו לשינויי
באותו הנושא: