2 תשובות
אין מה לעשות ככה זה לכולם, זה הפייסבוק החדש ככה.. =/
תעשי שוב צ'אט ישן.. הנה התקנה
http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?entryid=2081480
באבום!