התחברות הרשמה

אני די בטוחה ששמתי מישהו עם לב ממש טוב בפרינדזון

וכבר יש לו חברה ואני כל הזמן שומעת אותו מדבר עליה ואני ממש שמחה בשבילו אבל אני פשוט יודעת שאם הייתי מתנהגת אחרת יכל להיות בינינו משהו, איך לעבור את התחושב המגעילה הזאת ולהמשיך הלאה?
11 באוקטובר 2024, 12:24
friendzoneהתאהבותידידותהתחלותאיך יודעים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מישהו התחיל איתי ושם אותי בפרינדזון מה הקטע?
איך להראות למישהו שחושב שהוא בפרינדזון שלי שהוא לא בפרינדזון שלי?
אם מישהו מדבר איתי על בנות אחרות- אני בוודאות בפרינדזון שלו?
אם מישהו קורא למישהי בשם משפחה שלה היא בפרינדזון?
אם מישהו אומר לי "שותפה שלי את" אני בפרינדזון?
למה בנים בטוחים שהם "נתקעים" בפרינדזון יותר מבנות?
איך לשים מישהו בפרינדזון?
אם מישהו קורה לי אחי זה בהכרח אומר שאני בפרינדזון?
אם מישהו אומר "אחלה נטע" (נטע זה השם שלי), זה אומר שאני בפרינדזון אצלו?
איך לשים מישהו שמאוהב בי בפרינדזון?
עזרה איך אני שמה מישהו בפרינדזון כמה שיותר מהר כדי שהוא יפסיק לעקוב אחריי?