10 תשובות
ואיי כןן
טוב זה ברור זה שינוי גדול בחיים שלך ודבר שהתרגלתי אליו כל החיים פתאום הוא נעלם (כמה שאת לא סובלת אותו ואף אחד לא סובל)
אני לא יכולה להזדהות כי אני עכשיו יב אבל אני כן מבינה את ההרגשה שפתאום צריך לקחת את החיים בידיים ואין כבר מסגרת וחוויות מבית ספר וכזה אבל אין מה לעשות החיים משתנים בסוף את תתרגלי לזה אבל אני ממש מבינה אני לא רוצב לסיים יב כי אני יודעת שאני גם ארגיש ככה ופתאום כבר אין את השטויות האלה שאני מרשה לעצמי עכשיו וזה מבאסס
שואל השאלה:
כן בדיוק ועוד יותר שאני מרגישה שזרקו אותי למים, לא מוכנה לכלום ושום דבר בחיים האמיתיים. גג לימדו חומר כלשהו וגם הוא יעזור לי רק בעוד שנתיים אם לא יותר ואם בכלל כי הצבא קוטע את הכל וזה עוד יותר גרוע כי לא רק שנגמרה תקופה פה נגמרה תקופה שכרגע מרגיש שכל כך הרבה זמן התבזבז ממנה
העיקר כל הבית ספר מחכים שהוא רק יסתיים ואחרי שהוא מסתיים נבהלים פתאום
שואל השאלה:
ככה זה אצל כולם^ נמאס מהשגרה המתישה הזאת אבל אז מבינים שאלה פיזית היו כל החיים שלנו עד כה
שואל השאלה:
כן אבל החיים האמיתיים זה לא בדיוק חופש^ אם תלך ללמוד מקצוע כלשהו אז תבין שזה הרבה יותר אינטנסיבי מבית ספר ואין חופש בכלל
כן זה מחרפן אותי כי בתכלס בבית ספר כמעט ולא מדברים על החיים עצמם מה קורה אחרי שגומרים בית ספר או כלים להתמודד עם החיים פתאום את מוצאת את כצמך שאת צריכה להתמודד לבד ואין לך איזה מסגרת לקום אליה תתנחמי בזה שעוד מעט יש לך צבא זה קשוח אבל זה חוויה חדשה ואולי זה יעזור לך שניה להתפקס ולהכיר חברים לחיים לחזור ולהיות בתוך מסגרת, אני אישית מעדיפה את זה מאשר להיות זרוקה ולנסות להבין מה אני עושה עם עצמי אבל לא יודעת אם זה ינחם אותך באמת
שואל השאלה:
ברור ברור שעדיף מסגרת מאשר להיות זרוקה, תמיד העדפתי את זה כי זה ממש מפקס ואוסף אותי כזה ואני לא מתפזרת לכל מיני דברים, אבל אני מניחה שאחרי הצבא אני ארגיש אותו דבר, עוד מסגרת משמעותית שהייתה נגמרה ועכשיו החיים הבאמת אמיתיים ושיט מה עושים
שואל השאלה:
אני אהיה מאבחנת פסיכוטכנית לא נראלי שאפשר