5 תשובות
אני רשמתי הודעה
שולחים הודעה
היי הגעתי למורה נהיגה כך וכך
הוא יענה כן ותשאל כמה עולה שיעור
ואז תשאל אם יש לו שיעור פנוי ביום ובשעה שאתה רוצה
שלח הודעה ואם לא יענה תתקשר זה לא מביך אני מבטיחה
אני חושב שכן עדיף להתקשר כי ככה שומעים את הבן אדם ואפשר לתאם בצורה יותר נוחה עד לפעם הבאה שכבר לא צריך להתקשר
אני התקשרתי