37 תשובות
כריסטופר נולאן
אל פאצינו
אנונימי
שואל השאלה:
אל פצינו היה שחקן, לא במאי
אל פצינו היה שחקן, לא במאי
יש הרבה
האחים רוסו (סמיילי מטריד)
האחים רוסו (סמיילי מטריד)
סטנלי קובריק.
וגם דייויד פינצ'ר, כריסטופאר נולאן, מרטין סקורסזה ופרנסיס קופולה מדהימים אבל לא סטנלי יש רק אחד
וגם דייויד פינצ'ר, כריסטופאר נולאן, מרטין סקורסזה ופרנסיס קופולה מדהימים אבל לא סטנלי יש רק אחד
שואל השאלה:
^ התשובה שחיכיתי לה.
^ התשובה שחיכיתי לה.
ומה עם התשובה שליי^
שואל השאלה:
מעריך את האחים רוסו אבל הכי גאונים בהיסטוריה? ^
מעריך את האחים רוסו אבל הכי גאונים בהיסטוריה? ^
מה סטנלי ביים
^^^האחים רוסו הם אחלה כן אבל לפי דעתי האישית אי אפשר להשוות אותם לכל אבי הקלאסיקות הגדולות, הם גאונים שיצבו את הקולנוע לאיך שהוא היום
^מה הוא לא ביים
תפוז מכני,2001 אודיסיאה בחלל, עיניים עצומות לרווחה, הניצוץ וכדומה
תפוז מכני,2001 אודיסיאה בחלל, עיניים עצומות לרווחה, הניצוץ וכדומה
לספילברג יש את הסרטים הכי טובים
שואל השאלה:
^^ מצרף: פול מטא'ל ג'אקט, שבילי התהילה, דוקטור סטריינג'לאב, בארי לינדון כל הסרטים החשובים של הקולנוע
^^ מצרף: פול מטא'ל ג'אקט, שבילי התהילה, דוקטור סטריינג'לאב, בארי לינדון כל הסרטים החשובים של הקולנוע
שואל השאלה:
וכמובן ההרג שנחשב לאחד הסרטים שהכי שינו את פני הקולנוע לדורות
וכמובן ההרג שנחשב לאחד הסרטים שהכי שינו את פני הקולנוע לדורות
^חד משמעית יצירת מופת
איף אני לא מכירה אף סרט שלו חוץ מהניצוץ
שואל השאלה:
אתה חייב לשלוח לי את הלטרבוקסד שלך ^^
אתה חייב לשלוח לי את הלטרבוקסד שלך ^^
^^אף פעם לא מאוחר:)
ההרג לא יצא ב1950 ומשהו? איך יצירת מופת בדיוק
שואל השאלה:
^^^^ זה הזמן להתחיל להכיר.
^^^^ זה הזמן להתחיל להכיר.
^^^^קוראים לי imbradpitt123
אל תשאל אי אפשר לשנות את השם חחח
אל תשאל אי אפשר לשנות את השם חחח
שואל השאלה:
^^^ יצא, ושינה את כל עולם הקולנוע. המאסטר פיסים הכי גדולים היו בשנים האלה
^^^ יצא, ושינה את כל עולם הקולנוע. המאסטר פיסים הכי גדולים היו בשנים האלה
שואל השאלה:
^^ שמתי לך עוקב אח
^^ שמתי לך עוקב אח
^שלחתי בחזרה אחלה פייבוריטס דרך אגב
^^^טוב אז כל סרט בתקופה הזאת לא היה רמה גבוהה במלא מובנים
מכל סרט פח שיוצא היום היה אפשר לעשות ממנו מאסטר פיס אז
מכל סרט פח שיוצא היום היה אפשר לעשות ממנו מאסטר פיס אז
שואל השאלה:
^ פעם הייתה תשוקה ואהבה אמיתית לקולנוע, היום הכל כסף וזה למה הסרטים היום כלכך גרועים, ממליץ לך לראות שדרות סאנסט שלדעתי זה הסרט שהכי משקף את האהבה לקולנוע בשנים האלה
^ פעם הייתה תשוקה ואהבה אמיתית לקולנוע, היום הכל כסף וזה למה הסרטים היום כלכך גרועים, ממליץ לך לראות שדרות סאנסט שלדעתי זה הסרט שהכי משקף את האהבה לקולנוע בשנים האלה
שואל השאלה:
^^ גם שלך, תמיד אוהב לראות הסנדק בפייבוריטס (:
^^ גם שלך, תמיד אוהב לראות הסנדק בפייבוריטס (:
^^מדויק. העוצמות של פעם לעולם לא יחזרו
למרות שצפיתי ברוב הסרטים של קובריק והם טובים ממש, הוא לא האהוב עליי כנראה... אולי סם ריימי
דיוויד לינץ'/ קובריק + סקורסזה + דיוויד פיצ'ר.
אנונימי
כריסטופר נולאן מוכשר ברמות אבל איכזב
ראיתי רק 2 סרטים של קובריק (אולי אשנה את דעתי שאראה עוד)
סקורסזה מטורף וגם הסרט האהוב עלי הוא נהג מונית
הסרטים של דויד פינצר אוברייטד קצת
גדלתי על הסרטים של טים ברטון והוא מקורי ממש ואחלה סרטים באמת
שפילברג פחות הסגנון שלי
טרנטינו אחלה סרטים אבל לא מעודפים
סיכום- סקורסזה לוקח לדעתי למרות שזה בייסיק לבחור בו
ראיתי רק 2 סרטים של קובריק (אולי אשנה את דעתי שאראה עוד)
סקורסזה מטורף וגם הסרט האהוב עלי הוא נהג מונית
הסרטים של דויד פינצר אוברייטד קצת
גדלתי על הסרטים של טים ברטון והוא מקורי ממש ואחלה סרטים באמת
שפילברג פחות הסגנון שלי
טרנטינו אחלה סרטים אבל לא מעודפים
סיכום- סקורסזה לוקח לדעתי למרות שזה בייסיק לבחור בו
כאילו אני בעיקר אוהבת סרטים פסיכולוגיים אז קשה לבחור
תעקבו אחרי בלטרבוקסד noabanana
תעקבו אחרי בלטרבוקסד noabanana
לא ראיתי יותר מדי סרטים, ממה שראיתי דעתי היא שקישלובסקי בעבודה שלו על שלושת הצבעים. העבודה של שלושת הצבעים, כשכל תו וכל צבע שבפריים *הם בעצמם* המשמעות של הסרט וכל המובן שלו, דורשת כל כך הרבה דיוק ועדינות מבחינת הבמאי ולו רק כדי שזה יצא סרט מובן שהעובדה שקישלובסקי לא רק עשה את הסרטים הללו נסבלים אלא עיצב אותם כסנסציה פסיכולוגית עם אמירות על כל קשת החיים והחוויה האנושית, כמוגשים במעטפת מופלאה של כמעט 5 שעות, מעטפת שמעוצבת בדיוק מופתי החל מההרכב המדוד של הצבעים, הצלילים והזוויות בכל שוט ושוט ועד להתאמת הסרטים דווקא לאופי המיוחד של ההצגה הקולנועית בקצה, הופכים אותו לדעתי לאחד שניצב בטופ של מה שאני ראיתי.
דיוויד פיצ'ר, אלפרד היצ'קוק, סקורסזה, קובריק..- מבינה, לכל אחד מהם מגיע את התואר הזה.
אבל אני אזרוק עוד הצעה: אינגמר ברגמן.
ואם אני ממש מתפרעת: ז'אן לוק גודאר.
קצת שכחתם מהקולנוע של שנות ה60!!!
אני חייבת גם לכתוב על מייק ניקולס. הוא גאון.
אבל אני אזרוק עוד הצעה: אינגמר ברגמן.
ואם אני ממש מתפרעת: ז'אן לוק גודאר.
קצת שכחתם מהקולנוע של שנות ה60!!!
אני חייבת גם לכתוב על מייק ניקולס. הוא גאון.
שואל השאלה:
וואו אני מאוד מעריך את הבימוי של אינגמר ברגמן, אבל אף פעם לא התחברתי לעלילות שלו, אבל העבודה שלו עם ביבי אנדרסון תמיד נראתה מדהים ^
וואו אני מאוד מעריך את הבימוי של אינגמר ברגמן, אבל אף פעם לא התחברתי לעלילות שלו, אבל העבודה שלו עם ביבי אנדרסון תמיד נראתה מדהים ^
אני יכולה להבין העלילות לפעמים מאוד איטיות ולא כל אחד מתחבר
אבל משהו באיטיות מושך אותי מאוד לשקוע בסרטים והוא במאי גדול, שמחה שעל זה אנחנו מסכימים
אבל משהו באיטיות מושך אותי מאוד לשקוע בסרטים והוא במאי גדול, שמחה שעל זה אנחנו מסכימים
כריסטופר נולאן מטורףף הכי גאון
באותו הנושא: