התחברות הרשמה

יש כאן אנשים שעשו איבחון לאוטיזם?

מה עושים באיבחון?
10 באוקטובר 2024, 21:22
איבחוןאוטיזםאוטיסטיםפסיכולוגיהדעות גולשים    
4 תשובות
לי
אנונימית
שואל השאלה:
מה עושים באיבחון?
אנונימית
לאח שלי עשו (אפשר להבין למה)
אנונימית
אני
נ
נגה ג
באותו הנושא:
אנשים שעשו אבחון אוטיזם בגיל מבוגר, אתם מצטערים על זה??
איך לומר להורים שלי שאני רוצה ללכת לעשות אבחון לאוטיזם?
איך עושים אבחון לאוטיזם?
איך עושים איבחון לאוטיזם? לבקש מהפסיכולוגית?
באלי לבקש מאמא שלי איבחון לאוטיזם ..
כאלה שעשו אבחון אוטיזם כנוער
למה אנשים כל הזמן מזהירים לא לעשות אבחון לאוטיזם?
הלכתי לאבחון ואמרו לי שיש לי חשד לאוטיזם, אפשר הסבר?
מישהו עשה אבחון אוטיזם למבוגרים?
למה אנשים עושים אבחון לאוטיזם אם זה לא עוזר בכלום לדעת את זה והאבחון סתם הורס את החיים?
איך לבקש אבחון לאוטיזם מההורים?