14 תשובות
ביולוגית הם פשוט חזקים יותר
כי יש הבדל ביולוגי במבני גוף של גבר ואישה
שואל השאלה:
נכון אבל למה בפלג גוף עליון הפערים מאד משמעותיים
אנונימית
תאמיני לי, אני יודע למה אני חזק יותר מרוב הנשים.
רמות טסטוסטרון גבוהות בגוף מאפשרות התפתחות שריר גבוהה יותר
שואל השאלה:
אבל אתם לא עונים לא על מה ששאלתיי
אנונימית
שואל השאלה:
זאת לא הסיבה..^^
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי על הפערים בין פלג גוף עליון לפלג גוף תחתון
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על תשובתך!
אבל למה ההורמונים מתמקדים בפלג גוף עליון?
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש הבנת אותי אבל אין לי כח להסביר
תודה חתלתול
אנונימית
תכונות ביולוגיות, מבנה גוף אחר, טסטוסטרון
טסטוסטרון
איך לא
פשוט ככה הגוף של הגברים מובנה, ושל נשים באופן שונה וגם פיתוח השרירים מושפע מזה
למה? ככה הטבע החליט