5 תשובות
שואל השאלה:
איזה באסה זה לחכות עוד חודש אני רק בפרק השלישי איך זה עובר מהר
איזה באסה זה לחכות עוד חודש אני רק בפרק השלישי איך זה עובר מהר
החלק השני יוצא ב7.11
7 לנובמבר
שואל השאלה:
אה יואו נבהלתי ומתי הם יוצאים
אה יואו נבהלתי ומתי הם יוצאים
ממש לא, יש עוד 5 פרקים.