5 תשובות
לא כזה נורא אם אין בעיה
בחיים לא הייתי בשיננית אז כנראה שאתה יותר טוב ממני
קצת לא טוב אבל בקטנה
תפקיד בינתיים שהשינויים יהיו טובות עד התור
שואל השאלה:
בעיקרון אני מצחצח שיניים טוב פעמיים ביום ומשתמש גם במי פה לחניכיים
אנונימי
זה ממש סבבה
אני סייעת רופא שיניים ואנחנו רואים הרבה אנשים שמגיעים אחרי שלא עשו טיפול שיננית שנים על גבי שנים
נכון ההמלצה הכוללת היא כל חצי שנה (למעט מקרים מיוחדים בהם הומלץ ע"י גורם מוסמך אחרת) אבל טווח של עשרה חודשים הוא בהחלט סביר
כמובן חשוב להקפיד על צחצוח נכון וחוט דנטלי