2 תשובות
את תדאגי זה ממש בקטנה תבקשי מהמפקדת שלך שיחה עם משק/ית ת"ש (תנאי שירות) זה בדרך כלל אנשים ממש אדיבים שהתפקיד הוא לעזור לך עם הגשת הטפסים של הבקשות והסבר התהליך לכל משהו שקשור בתנאי השירות
כבר בטירונות מסבירים מי אלה משקי ת"ש ומביאים משק/ית תש באחד הימים שיסביר על התפקיד שלו ועל הזכאיות מה אפשר לבקש וזה
אפשרי גם אחרי הגיוס
תפני לשלישות אחרי שתגיעי לבסיס או למפקדת שלך כי תהיי בטירונות