4 תשובות
ענית לעצמך בתכלס גמר חתימה טובה כי בראש השנה אלוקים מתחיל את החתימה ובכיפור חותם אותו
שואל השאלה:
אבל איך גמר חתימה טובה לפני שנכנס כיפור
אולי גמר אחרי יותר הגיוני לא?
אבל איך גמר חתימה טובה לפני שנכנס כיפור
אולי גמר אחרי יותר הגיוני לא?
אנונימית
גמר חתימה טובה כי מאחלים שגזר הדין שלנו שנחתם בכיפור סופית יותם לטובה
מאחלים לפני כי אחרי זה נחתם כבר, זה לא איחול של משהו שהיה כבר אלא כמו תפילה על מה שיהיה הבעת תקווה כזו
מאחלים לפני כי אחרי זה נחתם כבר, זה לא איחול של משהו שהיה כבר אלא כמו תפילה על מה שיהיה הבעת תקווה כזו
גמר חתימה טובה
באותו הנושא: