45 תשובות
אתה מוזמן לדבר איתי בפרטי לגבי זה
צודקת ^
בן כמה אתה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 17
אנונימי
יאללה חיים פעם אחת ואגב זה ממש מושך ביטחון ושתדבר איתה. במקום שתתחרט שלא דיברת איתה אז יאללה דבר איתה ואני בטוחה שזה יעשה לה את היום וגם אם נגיד היא לא תרצה אותך אז לפחות ניסת ולא הפסדת כלום.
אנונימית
תשב שולחן לידה ותפתח איתה נושאי שיחה שקשורים ללימוד
שואל השאלה:
אני יכול לשלוח כמה בשמים שיש לי בבית תגידו לדעתכן בנות מה מריח הכי טוב?
אנונימי
כן
אנונימית
זה גם מושך שיש לבן ביטחון והוא פונה
גם אם אין לך תעשה כאילו יש חחח
אנונימית
בטח
אנונימית
שואל השאלה:
זה הבושם הראשון מאוד אוהב להתשמש בו בחורף
אנונימי
תשאל אותה על שיעורי בית או משהו כזה ומשם תתחילו לדבר
איך היית מתחיל שיחה עם כל בן אדם אחר?
אנונימי
איזה מגמה זה? ומה אתם לומדים?
אנונימית
^אוקי זה באמת לא משנה
אנונימי
שואל השאלה:
בעיקרון היא רוב הזמן עם חברות שלה אז כזה קשה לגשש לידה אבל אם הייתי מתחיל שיחה עם בן אדם זה כנראה כי הוא היה שואל איזה שאלה והייתי עונה לו או שהייתי מנסה כזה לצחוק על איזה משהו במהלך השיעור שיפלפל את האווירה
אנונימי
שואל השאלה:
אני במגמת כימיה
אנונימי
כדי לתת רעיון על מה לדבר נגיד אם זה ביולוגיה אז אפשר להגיד שלא הבנת משהו בקשר לפוטוסינתזה לדוגמה..
אנונימית
אחי תעשה מה שאני לא עשיתי, תיגש אליה, תנסה לנצל איזה הזדמנות לגשת אליה, מה שיעבור לך בראש, אבל אל תהיה מוזר תזכור שהיא לא מכירה אותך.
תשאל תה איזה שאלה על החומר או שתחמיא לה על משהו.
נשבע לא תתחרט
אנונימי
בכיתה יא?
אנונימית
שואל השאלה:
כן כיתה יא
אנונימי
אממ
אז תנסה כזה לדבר איתה על שיעורי בית או בחנים
ותהיה עם ביטחון
אנונימית
איזה עוד בשמים יש לך?
יש לך וייב של מישהו עם אוסף ובנות אוהבות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני אשלח עוד
אנונימי
שואל השאלה:
זה בושם 2
אנונימי
שואל השאלה:
זה בושם 3
אנונימי
יש עוד?
אני לא מכירה ככ את 2,3
אנונימית
שמע אחי הזאן פול הכי טוב
אנונימי
שואל השאלה:
זה בושם 4
אנונימי
אבל הוא לחורף ממש
אנונימית
אם יש עוד זה מטורף
אלה בשמים לא זולים
אנונימית
שואל השאלה:
זה בושם 5
אנונימי
שואל השאלה:
זהו אלו כל האלה הטובים שאני אוהב ומשתמש בהם
אנונימי
תאמת שלא מכירה אותם
מקווה שמישהי פה מכירה ויודעת מה טוב ותוכל לעזור לך(:
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה בכל מקרה על העזרה, לא מובן מאליו
אנונימי
אפשר לשאול מאיזה אזור אתה כי אני נמצאת בדיוק באותו מצב
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאיזור חיפה חוף כרמל אם את מכירה
אנונימי
אתה יכול אולי לשאול אותה על שיעורי בית או על החומר שאתם לומדים ומשם לפתח שיחה על כל מיני דברים כמו מוזיקה, סרטים, תחביבים
אתה יכול גם לשבת קרוב אליה, ככה יהיה לך יותר הזדמנויות לדבר איתה
אנונימית
לך אלייה וסתם תשאל אותה שאלה על משהו של המגמה ואז תנסה לפתח שיחה
תעשה את האובייס, דבר איתה על המגמה תבקש עזרה, תציע לעבודה ביחד וכו
או אם אתה מפחד תשאל על שיעורי בית
הבושם הראשון ממש טוב, יש אותו לאח שלי הוא מעולה
גם הוואן מליון מצויין
הבושם הראשון כזה מושך>>>>
יש לה חבר
שואל השאלה:
מי ששאלה את היש לה חבר זה בגדר שאלה או שפשוט הכרזת את זה? כי אין סימן שאלה
אנונימי