3 תשובות
שואל השאלה:
אני מתכוונת לשלב ראשוני ראשוני
לפני מיונים לפני הכל
הם מבקשים כסף אני לא מבינה על מה, כאילו אם אני לא אעבור את המיונים סתם שילמתי להם? זה הגיוני בכלל?
אנונימית
אהה
התשלום על ההרשמה באתר

זה דמי רצינות

פעם אנשים היו נרשמים, תופסים מקומות במיונים ובורחים בלי להודיע לאף אחד. הסכום הזה מבטיח שרק אלה שבאמת רוצים מכינה ירשמו
שלחי למכינה הזאת מייל ותשאלי אותם.

מכינה עולה כסף
גם כי זה דמי רצינות
וגם כי לא מצפים ממך לעבוד.
בשנת שירות נגיד את תעבדי ותרוויחי כסף לבד, במכינה מלמדים אותך

השאלה היא כמה המכינה יקרה. אם המכינה יקרה זאת אומרת שהמכינה ענייה / חסרת קשרים ואין לה תקציב מעבר לתשלום מהחניכים