7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה אחי
אוקיי תודה אחי
תלוי כמה אתה רגיש לרעש
אני די בטוח שכן זה שהייתי יחסית קטן אני לא. וגר ממש יכול להיות שזה השתנה
אני הייתי בלוחמה והורידו לי פרופיל לאחרונה על נקב יבש באוזן אחד שלא נסגר.
הורידו לי ל64. לדעתי וממה שקראתי יש אנשים שלא הורידו להם כי הנקב ישן ולא חדש ואחרי ניתוח אם אתה סוגר אותו יכולים לתת לך אחרי תקופה שהכל בסדר פרופיל 72
הורידו לי ל64. לדעתי וממה שקראתי יש אנשים שלא הורידו להם כי הנקב ישן ולא חדש ואחרי ניתוח אם אתה סוגר אותו יכולים לתת לך אחרי תקופה שהכל בסדר פרופיל 72
שואל השאלה:
הוא עשה ניתוח
הוא עשה ניתוח
תשמע לא יודע ממש אבל יש לאח שלי ואני יודע שהוא יכל לעשות רק גוב
שואל השאלה:
בגלל היריות
בגלל היריות
באותו הנושא: