6 תשובות
כי בא לה לא נראה לי יש סיבה
יהיו לה פאדיחות על זה
שואל השאלה:
^כן..
אפילו הקהל שלה אבל שר את החלק הזה בגרסא ההתחמקת כי זה מה שהם מצפים
^כן..
אפילו הקהל שלה אבל שר את החלק הזה בגרסא ההתחמקת כי זה מה שהם מצפים
אנונימי
שואל השאלה:
^^^בא לה יעני לשיר יותר קל למרות שבהקלטה היא השקיעה ?
^^^בא לה יעני לשיר יותר קל למרות שבהקלטה היא השקיעה ?
אנונימי
שואל השאלה:
אוליי עדיף שתוריד סולם אז ?
אוליי עדיף שתוריד סולם אז ?
אנונימי
כי בשיר יש לה autotiune ובמציאות היא לא יכולה להגיע לטונים המדוייקים
באותו הנושא: