8 תשובות
אני יודעת בבירור שאני לא, ויש יותר מידי כאלו שכן אוהבות..
רוב הבנות...
כי הן חושבות שזה נקרא גברים וזה (חברה שלי)
כי הן חושבות שזה נקרא גברים וזה (חברה שלי)
אני ממש לא אוהבת בנים שמקללים בלי סוף, או בנים "רעים" בכללי...
ומה זה געותנים?
ומה זה געותנים?
לא, אבל אני גם לא אוהבת נשנשים.
שיהיו גברים, קשוחים ואגרסיבים במידה.
שיהיו גברים, קשוחים ואגרסיבים במידה.
כןן אבל יש גבול!, צריך את זה אבל לא יותר מידי...
ממש לא!
אנונימית
פרחות אוהבות.
אני אוהבת נשיים
באותו הנושא: