2 תשובות
אם המצב קשה תבקשי להוריד פרופיל אחרי דיבור עם פסיכולוג ויורידו לך ותעשי תפקיד יותר קליל בצבא בהתאמה אישית כלפייך.
(כל אחד עושה מה שהוא יכול) ולכן אין סיבה להרגיש רע.
(כל אחד עושה מה שהוא יכול) ולכן אין סיבה להרגיש רע.
שואל השאלה:
אני גם מפחדת שידפקו אותי רחוק ואני לא יכולה עם נסיעות ארוכות
אני גם מפחדת שידפקו אותי רחוק ואני לא יכולה עם נסיעות ארוכות
אנונימית