3 תשובות
בכיף
שואל השאלה:
תודה
היה איזה מישהו בחול שעשה רמיקס/ מאש אפ של שני שירים והשיר השני היה fame, הוא עשה את זה באיזה אדיט שנהיה ממש פופולרי. אחר כך עוד אנשים התחילו לעשות את את זה עם השיר פיים אבל זה התחיל להיות לא הגיוני ולהישמע מוזר, ואז עוד אנשים התחילו לעשות רמיקסים ממש אקראיים בשביל לצחוק על אלה שניסו ולא הצליח להם