6 תשובות
כן יש שם כפל
הוא לא יופיע לך פיזית
אם אין כלום בין מספר לסוגריים אז זה תמיד כפל
אין סימן שאפשר לראות, אבל במתמטיקה נוהגים גם לא לשים את סימן הכפל בין גורמים (לרוב בין מספר ונעלם/ סוגריים)
שואל השאלה:
היא אמרה לנו שלא שמים כפל רק אם יש נגיד b2 ואז יודעים שזה כפל בניהם אבל למה אין פה? לא הבנתי
תמיד יש לנו בין הסוגריים למספר שלפני
אנונימית
לפעמים לא מסמנים גם בסוגריים כי זה כביכול ברור מאליו
ככול שמתקדמים רואים את זה יותר
שואל השאלה:
סבבה תודה❤
אנונימית