11 תשובות
אני חושבת שאין איך להוריד, אבל תמיד מוזמנת לנסות
אפשרי בהחלט
שואל השאלה:
^
יאא את יודעת איך?
כאילו זה משחה או משהו אחר?
אנונימית
אם הסימנים עוד לא הפכו ללבנים אז אפשר להוריד אותם עם קרמים מסוימים ועיסוי של העור. אם זה סימנים לבנים אז יש כזה לייזר סבציפי שמיועד ללהוריד את זה
שואל השאלה:
ואם אני מורידה זה יכול לחזור במידה שאני מרזה או משמינה נכון?
אנונימית
כן, כי זה קורה כשהגוף שלך גדל מהר יותר מהעור. זה יכול לקרות בכל גיל בכל סיטואציה כזאת, זה קורה גם להרבה אנשים שמתאמנים
שואל השאלה:
סגור
תודה רבה(:
אנונימית
ברור שזה אפשרי
בכיףף
כן ברור זה התחום שלו לא סתם קוראים לו רופא *עור*
שואל השאלה:
^תודה צדיקה
אנונימית