5 תשובות
לא להגיע בלי לומר כלום זה כלא
אנונימית
אתה מבקש קבן
ואם אתה לא מגיע לצבא אתה נחשב נפקד, לרוב חבל להגיע למצב הזה כי יזיינו אותך
ואם אתה לא מגיע לצבא אתה נחשב נפקד, לרוב חבל להגיע למצב הזה כי יזיינו אותך
שואל השאלה:
אז לבקש קבן ? ואיך עושים את זה ? למי פונים ?
אז לבקש קבן ? ואיך עושים את זה ? למי פונים ?
אנונימי
קודם כל צבא זה לא בית ספר.
אתה לא יכול לא ללכת לצבא ושלא יקרה כלום,
אם אתה לא בא לצבא אז זה הפקרות וזה משפט וכלא.
לך לקבן ותסביר לו את המצב.
קב"ן יכול להמליץ על שיפור תנאי שירות אפילו לשחרר אותך מהצבא במידה והוא רואה לנכון.
כבר אומר שאל תבוא בגישה לקב"ן שאתה רוצה להשתחרר כי בסוף לא תקבל כלום.
אתה לא יכול לא ללכת לצבא ושלא יקרה כלום,
אם אתה לא בא לצבא אז זה הפקרות וזה משפט וכלא.
לך לקבן ותסביר לו את המצב.
קב"ן יכול להמליץ על שיפור תנאי שירות אפילו לשחרר אותך מהצבא במידה והוא רואה לנכון.
כבר אומר שאל תבוא בגישה לקב"ן שאתה רוצה להשתחרר כי בסוף לא תקבל כלום.
מבקשים קב"ן דרך המפקדים שלך
באותו הנושא: