5 תשובות
בקושי נשארו להם בכירים, הם מבולגנים עכשיו יותר מתמיד אחרי מה שעשינו להם בחודש האחרון, לא חושב שיש להם במצב הזה את היכולת לזהות מי חוסל ומי לא.
וגם כמו שאמרת, לא אכפת להם מהמחבלים שלהם, רק אנחנו דואגים לחיילים שלנו.
וגם כמו שאמרת, לא אכפת להם מהמחבלים שלהם, רק אנחנו דואגים לחיילים שלנו.
לשום ארגון טרור לא אכפת, אם הם מודיעים אז רק כדי לומר שהמחבלים הם גיבורים להביא השראה להרוג אותנו
כי צה"ל לא יכול להסתיר את זה בעוד שחזיבאללה יעשו הכל כדי להסתיר
ברור שזה לא אכפת לחיזבאללה
הם אמרו שהם לא מפרסמים יותר מי חוסל אצלם כי המקרים האלה לא מפסיקים
באותו הנושא: