התחברות
הרשמה
אם אני מתחילה לעבוד מחר אני אקבל משכורת ב10 לחודש הזה או הבא?
7 באוקטובר 2024, 20:52
משכורת
עבודה
כסף
דיני עבודה
עבודת נוער
3 תשובות
הבא
?
?you like the pizza
חודש הבא
B
BlackAngel1993
לא הבא
ס
סתם אחד [:
באותו הנושא:
נגיד שאני מתחילה לעבוד ב22 לחודש אני עדיין אקבל משכורת ב10?
אם התחלתי לעבוד ב1 לספטמבר אני אקבל משכורת מחר או משכורת ב1 לחודש הבא?
אם אני מתחילה לעבוד מחר אני אקבל משכורת ב10 החודש הזה?
אם התחלתי לעבוד בשני לחודש אני אקבל משכורת החודש?
מתחילה לעבוד ב31 לחודש -אקבל משכורת של יום בעשירי או שזה יכנס לי בעשירי שאחריו?
אני אמורה להתחיל לעבוד ב2 לספטמבר ב10 לחודש אני אקבל משכורת או שלא?
אם התחלתי לעבוד נגיד בסוף החודש הקודם אני אקבל משכורת ב10 לחודש רגיל או בחודש אחריי?
אם אני מתחילה לעבוד 3-4ימים לפני סוף חודש אני אקבל את המשכורת בעשירי הקרוב או כבר אחרי חודש ביחד עם המשכורת של חודש מלא?
אם אני מחר מתחילה לעבוד אני אקבל משכורת בעשירי חודש הבא או עוד חודשיים?
אם אני מתחילה למשל לעבוד ב1 לחודש כבר בעשירי אני אקבל משכורת?
אם אני מתחילה לעבוד השבוע אני אקבל את המשכורת את כולה בעשירי הבא לא זה הבא?