5 תשובות
אומר כי זה מה שיוצא מהאפליקציות האלה
3AM
תלויי מה את מחפשת .....
תוריד את החומוס מהפה מפלצת החומוס
גם מהאצבע ככה יהיה לך יותר קל להחליק את האצבע ולהעביר אנשים על פי תהליך בראשך שמסתכם על מדד יופי ופוטנציאל סטוץ ככל הנראה
3AM
אם את באמת רוצה להכיר אני לא יודע כמה אתרי היכרויות זה טוב בכנות
מהסיבה שהסיכוי לקבל מאץ' הוא מאוד קטן
שואל השאלה:
קודם כל אני אישה ב' כל פשוט בא לי להכיר מישהו נחמד