5 תשובות
ליה, זה ליאו -.- (שפכתי עליו קולה חעחע ^_^)
ותפגשי איתו
אני יודעת שהוא אוהב אותך,
לא סתם בן רוצה להפגש איתך
וכתבו לך לא כי הם חושבים שזה מישהו מהמחשב שאת לא מכירה מהמציאות
ואם זה מישהו שאת לא מכירה במציאות אסור לך להפגש,
אבל מותר לך להפגש איתו כי אנחנו מכירות אותו (:
ותפגשי איתו
אני יודעת שהוא אוהב אותך,
לא סתם בן רוצה להפגש איתך
וכתבו לך לא כי הם חושבים שזה מישהו מהמחשב שאת לא מכירה מהמציאות
ואם זה מישהו שאת לא מכירה במציאות אסור לך להפגש,
אבל מותר לך להפגש איתו כי אנחנו מכירות אותו (:
תקשיבי אם זה מישהו שאת לא מכירה אותו במציאות, אל תפגשי איתו! ממש אבל ממש לא!
אבל אם זה איזה ידיד שלך או משהו כזה אז פשוט תפגשי איתו אם את חושבת שאת ממש רוצה וזה נוח לך..
אבל אם זה איזה ידיד שלך או משהו כזה אז פשוט תפגשי איתו אם את חושבת שאת ממש רוצה וזה נוח לך..
אנונימית
שואל השאלה:
זאת אני שלחתי את השאלה הזאת הוא בן 11 ואני בת 12 אבל בגובה שלי
זאת אני שלחתי את השאלה הזאת הוא בן 11 ואני בת 12 אבל בגובה שלי
בני כמה אתם?
אנונימית
לא להיפגש. לומר לו שאת לא מעוניינת.
באותו הנושא: