6 תשובות
תמיד שווה לחיות.
אנשים נרצחו, נחטפו, ועברו זוועות - והתפקיד שלנו זה להמשיך לספר את הסיפור שלהם, כדי שאף אחד לא יוכל לשכוח מהם.
אנשים נרצחו, נחטפו, ועברו זוועות - והתפקיד שלנו זה להמשיך לספר את הסיפור שלהם, כדי שאף אחד לא יוכל לשכוח מהם.
יש קו פתוח של המדינה של בעלי מקצוע בתחום הנפש בנושא המלחמה 3362*
חינם
תתקשרי לקבל עזרה
חינם
תתקשרי לקבל עזרה
מה פתאום, צריך לחיות ובעיקר להנציח את הנרצחים
כן שווה
בטח ששןןה לחיות מה
כן... אני אהיה כנה ולא לדאוג אני לא מתאבדת או משהו. אני כל יום קמה בידיעה שאני בסכנה והכל מפחיד אותי וזה לא נגמר אז לא, לא שווה לחיות יותר, נגמר, אין דרך חזרה
אנונימית
באותו הנושא: