14 תשובות
שואל השאלה:
או ספר אחר
אנונימית
שואל השאלה:
?
אנונימית
דואט מושלםם את חייבת
שואל השאלה:
מאה אחוז ?
אנונימית
חמוד, לא מעבר.
אני עדיין ממליצה.
שואל השאלה:
אבל יש הרבה סמאט
אנונימית
שואל השאלה:
?
אנונימית
שואל השאלה:
לא דווקא את לשנוא אותך מקרוב לא אהבתי
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני מפחדת שאני סתם אקנה את נערת התיכון שלי ואתבאס
אנונימית
הו אז אין לי מושג אם תאהבי, זה עניין של טעם אחרי הכל. אני אישית נהניתי מהקריאה למרות שבסופו של דבר לא ככ התלהבתי מהדואט.
שואל השאלה:
זה אותו דבר אם לא אז סבבה גם קראתי את הפרק הראשון והוא היה סבבה
אנונימית
זו קריאה כיפית בסך הכל.
אם את רוצה אבל ספרים של יפית גולן אז הדואט השני מושלם (לשנוא אותך מקרוב ולאהוב אותך מרחוק).
שואל השאלה:
טוב אבל זה טוב בטוח לקנות ?
אנונימית
בראשון לא הרבה, בשני כן.