16 תשובות
אין בעיה אם זה תקני
אפשר לשים רגיל.
גם אני שמתי
אפשר לשים רגיל.
גם אני שמתי
שואל השאלה:
שמת מזהב אבל?
שמת מזהב אבל?
אנונימית
אין שום בעיה כל עוד התכשיטים תקינים ונוחים לך (לא מפריעים לתפקוד שלך במשימות). לא מאמינה שיגנבו אבל שיהיו עמידים במים
שואל השאלה:
יש לי פשוט תכשיטים יקרים
יש לי פשוט תכשיטים יקרים
אנונימית
אם יש לך משהו סנטימנטלי אל תביאי כי יכול ליפול, להיאבד וכו
עדיף לא לבוא עם תכשיטים. בטירונות יש גנבים עדיף לא לקחת סיכון.
שואל השאלה:
הם גם סנטימנטליים וגם יקרים ממש אז בגלל זה למרות שבנות שמתגייסות איתי אמרו שהן באות עם התכשיטים היקרים שלהן אבל אני מפחדת או שאין סיבה לפחד?
הם גם סנטימנטליים וגם יקרים ממש אז בגלל זה למרות שבנות שמתגייסות איתי אמרו שהן באות עם התכשיטים היקרים שלהן אבל אני מפחדת או שאין סיבה לפחד?
אנונימית
שואל השאלה:
ובסדיר אין גנבים?
ובסדיר אין גנבים?
אנונימית
כן, נגיד עגילים אני לא יכולה ממש לשים לא מזהב. פשוט הם צמודים ולפי החוקים. לא אכפת להם ממה זה עשוי..
אבל אל תביאי יותר מידי תכשיטים וכאלה שיכולים ליפול או לאבד.
אבל אל תביאי יותר מידי תכשיטים וכאלה שיכולים ליפול או לאבד.
שמעי אני הבאתי תכשיטים אבל ציפוי זהב שהוא זול יותר וגם לא משהו שאני מחוברת אליו ממש.
אולי אם יש משהו שחשוב לך שיהיה עלייך אז שרשרת כי הסיכויים שהיא תיפול נמוכים ואת יכולה להתקלח ולישון איתה
אולי אם יש משהו שחשוב לך שיהיה עלייך אז שרשרת כי הסיכויים שהיא תיפול נמוכים ואת יכולה להתקלח ולישון איתה
בסדיר יש לך יותר שליטה על עם מי את בחדר ועל הדברים שלך
בטירונות לא בהכרח יהיה לך ארונית לנעול בה דברים ובכללי יכול להיות שבסדיר תעשי יומיות
זה אווירה שונה
בטירונות לא בהכרח יהיה לך ארונית לנעול בה דברים ובכללי יכול להיות שבסדיר תעשי יומיות
זה אווירה שונה
שואל השאלה:
לא קשור אליהם אני יודעת שלא אכפת להם ממה עשוי שואלת בשבילי
לא קשור אליהם אני יודעת שלא אכפת להם ממה עשוי שואלת בשבילי
אנונימית
בטירונות את גם בלוז יותר צפוף, פחות זמן להתארגן וזה. בסדיר יותר רגוע
שואל השאלה:
למה אני צריכה ארונית לתכשיטים? אני לא מורידה אותם ממני
למה אני צריכה ארונית לתכשיטים? אני לא מורידה אותם ממני
אנונימית
אז תכננת שיגנבו את התכשיטים מהגוף שלך?
שואל השאלה:
לא יודעת מתגייסות איתי בנות ממש מוזרות.. בסדיר אבל אין בעיה להיות עם תכשיטים יקרים או שגם עדיף שלא?
לא יודעת מתגייסות איתי בנות ממש מוזרות.. בסדיר אבל אין בעיה להיות עם תכשיטים יקרים או שגם עדיף שלא?
אנונימית