4 תשובות
תעשי מה שאת מרגישה. אני לא הייתי עושה דבר כזה
אנונימית
לא, זה לא מכבד
זה ממש תלוי בהרבה דברים
אבל בעיקר אם יש לך ספק ואת מרגישה שאת יכולה להכיר טוב יותר אז למה לא?
אף אחד לא מחייב אותך להיות עם זה שאת איתו בקטע.
אבל בעיקר אם יש לך ספק ואת מרגישה שאת יכולה להכיר טוב יותר אז למה לא?
אף אחד לא מחייב אותך להיות עם זה שאת איתו בקטע.
לא
אנונימית
באותו הנושא: